Officiell flytt till Malmö

En snabb visit i Kristianstad och man är på hemmaplan igen. Det är fortfarande vackert väder, jag är lika lycklig som innan och mitt liv går på räls - än sålänge. Om några dagar kan det mycket väl se annorlunda ut. Med en dejt på schemat och inflyttning hos Ida vet man aldrig vad som kan hända. Dock känner jag på mig att det här är helt rätt och att det kommer gå skit bra. Jag vill ha honom och jag hoppas att han känner likadant.

Idag har jag även legat på stranden, varit och fikat och städat mitt rum. Jag har i stortsätt övergett lägenheten i Kristianstad. Det gör ont i hjärtat men jag vet att jag inte har något val. Med all denna betänketid jag haft, finns det ingen tvekan om att det är i Köpenhamn jag hör hemma.



Nästa steg i livet är att komma in på Matematik C kursen, så jag kan läsa upp det och sedan ha möjlighet till att söka in till hur många utbildningar som helst på andra sidan sundet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0