Blod, svett och tårar

Det är väl det som är tanken? Att man ska kämpa till sista droppen faller. Tyvärr kan jag inte skyra om att det är det jag tänker göra idag. Jag mår nämligen inte på topp... Trots mina fyra vilodagar? Jag vet. Galet. Jag borde flyga runt bland hustaken med all den energi jag sparat in. Men ack nej, det gör jag ej. Synd! Hade varit kul...

Fortfarande blå himmel utanför mitt fönster, fortfarande huvudvärk och fortfarande inget te från mamma. Posten kanske har slarvat bort det... Och då blir jag verkligen väldigt arg! Usch!

Jag kan inte koncentrera mig!!! GAH! Tenta imorgon Kristin. Du har fucking TENTA IMORGON! När ska det slå mig? När ska 25-öringen trilla ner? NÄR SKA JAG BÖRJA TA HÖGSKOLAN PÅ ALLVAR?! Pschh... förmodligen aldrig.



Ikväll blir det ännu mer plugg med Joel. Jag måste verkligen få hjälp med dom här jävla stress hit och stress dit, syllables.

"State the most likely intonation pattern for each of the utterances below"
Innebär det är det är enligt "most likely" enligt mig? Inte för att det spelar någon roll iof.. Med tanke på att det är nog de enda ord jag förstår i den frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0