Det är en riktigt jävla bra fredag!

Jag är så lycklig, jag är så lycklig, jag är så lycklig - månad tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag. Pippi Långstrump, min favorit figur. Fast det där var ju Tommy som sjöng den låten.

Idag ska jag prova på att pendla. So far, so good. Mor min kör mig till tåget om 15 minuter, sen är jag tillbaka i Malmö i eftermiddag/kväll. Me like, very much. Till och med mitt hår ser fint ut idag! Underbart. Jag har också ringt och bokat tid hos läkaren vilket innebär att jag ska bli botat från min psoriasis så jag INTE ser ut som en prickig falukorv när jag åker till the states. För det är faktiskt snart, väldigt snart. Nästa vecka, på onsdag, är det en månad och 17 dagar kvar. YIPPPI! :D Minns ni att det fanns en yoggi med det namnet?

p.s min nya mobilsh är avstängd pga minnesförlust av pinkkod - smart kristin, smart. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0