En vacker dag...

...så kommer jag kunna vakna på morgonen utan att vara lika trött som när jag gick och la mig. Av någon anledning sover jag inte speciellt bra längre och jag har ingen aning om varför. Dessutom, vaknade jag med den sjukaste pain i nacken och huvudet igen (!). Hade behövt en privat massör här hemma som kan fixa till det där.

Jag som skulle baka och städa det allra sista idag. Tror tyvärr inte att detta kommer inträffa. Har lust till att lägga mig i soffan, äta onyttigt och titta på film hela dagen. Tyvärr så går det inte för jag ska vara social på ett ålderdomshem med min senila mormor.

Förlåt! Ska inte vara så himla negativ hela tiden. Jag tycker egentligen det ska bli jätte trevligt, med tanke på att resten av släkten också ska vara där inklusive mina underbara föräldrar och min söta lillebror. Det kommer bli bra... Ska bara samla ihop lite energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0