Hög grad av diciplin från absolut ingenstans. And i like it!

Gud vad jag äter! Tror aldrig jag kommer kunna tappa mina 8 kilo till maj månad. Hah! Inte med alla de där kakorna iaf. Dock har jag gått 10 000 steg idag! Det är bra... Det är jävligt bra. Och förutom stegen som tagits har jag skickat iväg en ny bild till mitt körkort som förhoppningsvis hinner kommer till nästa veckas utgång i Danmark (tror stenhårt på att det är lättare att komma in med en snygg bild än en ful). Sen har jag både pluggat, tvättat och städat. Vart kom all denna motivation ifrån?!

Rosenrothen tror jag.
Den gör under för min seratonihalt och jag blir så lycklig när jag äter den. Mums. Däremot kan jag inte påstå att jag märker någon skillnad av mina ProChrome som ska ta bort sötsuget. För det är definitivt där fortfarande.



I matkön inne på Willys idag (ja, jag har handlat också!! :) stod det två killar bokm mig och diskuterade överlevnad. Den ena frågade den andra, vad tror du man överlever längst utan, kärlek eller mat? Den andra killen svarar "Svår fråga, kärlek antar jag?". Jag håller med honom. Utan min choklad hade jag avlidit. Kärlek, har jag inte märkt av de senaste 10 månaderna. And im still alive!

Åter till Drömmer om Italien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0