Idag får jag lov att klappa mig själv på axeln

Sådär ja! Jag har officielt varit riktigt jävla awesome idag och det känns bra. Saknas bara en sak, som jag borde ha gjort och det är självklart pluggat. Men! Det finns en morgondag med (och tur är väl det?!). Skolan började vid tio tiden och jag var hemma igen runt ett. Då lagades det lunch, bestående av mackor och bananer. Stundetlivet for life! (Det var inte nudlar iaf...!). Sen tog jag en promenix till biblioteket för att lämna tillbaka den fantastiska boken om south beach dieten (som jag aldrig fick riktigt börjat med). Jag fortsatte sedan ner mot stan för att leta upp måttband. Allt hysteri om att midjemåttet inte får vara mer än 88 cm gjorde mig nyfiken på hur bred jag är och reslutatet det skäms jag över. Så därmed, tog jag en lång promenad på 30 minuter i hopp om att förbränna några kalorier iaf. Fantastisk känsla efteråt! Mamma har dessutom köpt en stegräknare som kom med posten idag, och den tänker jag använda flitigt de närmsta månaderna! 10 000 steg per dag är det som gäller!

Och ja, nu är det dags för halv åtta hos mig.

Everystepcounts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0