Insomnia.

Jag var super duktig igår. Men det kostade också en natts sömn. Jag gick och la mig runt tio och somnade runt tre. Abstinensbesvär är inte min grej! GAH! Jag gav upp vid två och började äta kakor, min kropp skrek efter socker. Strax därefter kunde jag slappna av och tillslut somna.

Alltså, på tre timmars sömn ska jag nu bege mig ner mot resecentrum för att åka på praktik en hel dag. Efter det ska jag in till stan med Johanna och shoppa inför DK nästa vecka. Kan knappt fatta att det bara är en vecka kvar... Det som kändes så himla avlägset?



Det är skönt att veta att efter idag är det officiellt helg. Långhelg dessutom. Ingen skola på måndag (tror jag?).
Peace, Im out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0