Jag hade iaf tur med vädret...

Efter en väldigt lång och intensiv dag är jag äntligen på hemmaplan. Allt är löst, fixat och klirrat. Men tro mig, oturen har dykt upp på all ställen den kan tänkas dyka upp.
Det hela började med att jag gick till läkaren (som var mindre trevlig...) och fick en utskällning för att jag inte visste vad min kortison kräm kallades? Omg, förlåt? Tillslut, efter många om och men så gick hon med på att låta mig låna en UV lampa i tre månader, som skall användas dagligen. Snacka om att jag kommer få färg?! Det roliga är dock att dom säger alltid att man inte blir brun av rören (förmodligen för att undvika cheaters). Detta kan jag dock intyga ej stämmer. Nåååja. Den här lampan är jävligt stor och det krävdes bil för att köra hem den. Underbart... Just perfect... SÅ nästa projekt var att försöka få tag på en bil. När jag väl lyckades få fatt på en här i kristianstad som kunde köra, visade det sig att min plånbok låg i malmö. Good stuff. Helt plötsligt, stod jag där utan pengar. Jag blir så arg! Därmed, var jag tvungen att ta tåget (som var 40 minuter försenat) ner till malmö, för att hämta plånboken. Tiden var knapp så mamma fick snällt ge mig bilnycklarna så jag kunde köra hem, hämta plnboken och sedan köra upp till k-staden. Jag hann. Det löste sig och jag lever. Men faaasen vad jag har känt mig stressad. Och som ni säkert förstår - har jag inte kunnat vara på praktik idag. Skit bra. Verkligen.
Nu är jag frustrerad och arg. Var är mitt gräs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0