Kluvna tankar

God morgon Sverige! Kristianstad är som det ska vara och livet det rullar på precis som det alltid gjort. Idag är det skola och bibliotek på schemat. Woho. Men först ska jag äta god frukost och njuta av morgonen här i soffan. Alltid like trevligt!

Det var nu... ja, jag håller inte exakt räkning, men ett antal veckor sedan jag blockerade Dan och det känns fortfarande rätt bra faktiskt. Tänker inte så mycket på honom och sakta men säkert försvinner han ifrån min näthinna. Skönt! Sen var hans kompis tvungen att påminna mig om allt där nere i T-staden... Omedvetet men dock. Alltså, hans bästa tjejkompis vill att jag, hans ex, ska komma ner och besöka dom. Tack för saltet i såret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0