Med ett leende på läpparna

Det är rätt komiskt hur allt verkligen kan vända sig bara genom ett fåtal händelser. Det känns som att mina problem, gjorda av hårda knutar börjar sakta men säkert lösas upp. Fick tillbaka min tenta idag (ni vet den där jag pluggade en dag till pga halsflussen) och jag är godkänd! Med andra ord, känner jag mig rätt oövervinnerlig just nu. Dessutom, har jag ett jobb på både ett kontor och i DK. Pengabristen är med andra ord löst och jag har fortfarande ett felfritt protokoll när det gäller tentor. Wow.


(Lägg märke till skylten. Stolt anställd på Magasin)

Idag känns det även som om jag fått en hel del avklarat. Plugg, städning, matlagning, rubbet. Och jag kan också glädjeligen meddela att jag inte ätit kakor/sötsaker på två dagar. Det kanske inte är så dumt att vara fattig student trots allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0