Nu har även jag blivit smittad. Och det är alltid lika bra tajming.

Feberfrossa, trötthet, halsont, muskelvärk. Jag är helt färdig och redo för att sova bort denna skiten. På tvn rullar Freaky Friday och på nattduksbordet har jag laddat upp med vatten och c-vitamin.

Jag är en aning frustrerad över att jag är sjuk just nu, just denna veckan. Det är tenta på fredag och jag pluggar inge vidare när jag inte kan röra mig. Livet suger och jag hade behövt min farmor här, som kan komma med varm choklad och tycka synd om mig. Kärlek botar allt.

Tur jag har Johanna. Hon har erbjudit sig att köpa hem det som saknas till mig. Jag är lyckligt lottad att ha någon som henne i en stad som denna. Tack!

Sen hade jag ju lovat char att prata med henne ikväll... Men jag vet inte om det är någon bra idé alltså. Hade nog behövt sova.

Godnatt folkens. Håll tummarna för att jag vaknar imorgon.


Kommentarer
Postat av: tt.

sovsovsov!:o

är nästan avvis på att du är sjuk , hemma - sova.

DRÖMMEN! :-(<3

2010-03-02 @ 17:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0