På bättringsvägen

Nu mår jag så mycket bättre än vad jag gjorde för några timmar sedan. Glass, yoggi och juice gjorde susen! Halsen gör fortfarande schten ont men.. det löser vi med bafucin och treo comp. Så förhoppningsvis kommer jag kunna plugga till tentan imorgon. Har fortfarande inte fått gjort det nämligen... Och jag börjar känns mig lite stressad. Denna tentan kommer inte bli rolig, och jag måste plugga. Har bara två dagar på mig nu. Vet inte hur jag ska lyckas?

Oh well. Det ska nog gå. Och gör det inte det, så är det bara till att göra om skiten.

På tvn just nu rullar "dating in the dark" och jag tycker det är dö häftigt att folk vågar göra sånt. Jag hade aldrig, någonsin kunnat göra det. För på något sätt, tycker jag att då skapar man sig en uppfattning om hur människan ser ut i skallen istället för i verkligheten, vilket innebär att när man ser dem i verkligheten blir man med största sannolikhet besviken.

+ en hel vecka har nu passerat, sedan dan och anja blockerades på face. Och jag har aldrig känt mig så fri och lycklig som nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0