Dancing in the moonlight

God kväll gott folk! Ännu en helg har passerat här i k-town och allt är som vanligt. Puha vad mitt liv känns som ett hamsterhjul som bara går runt, runt och runt. Mitt mål, är att ändra på det. Spontanitet och galenskap. Två saker jag alltid varit jävligt duktig på men som tappats bort i flytten. Det måste jag göra något åt...

Igår intog vi banken och det var precis lika packat som förra gången. Trevligt men jag hatar att dansa armbågsdansen. Jag blir irriterad och har inte kul alls. Som tur är, finns det stolar, uteplats och vatten i baren som kan hjälpa humöret en aning. Dessutom, att vakna upp med Sofies glada humör imorse var underbart hääärligt. Kaffe, mackor och gossip - bättre blir inte en söndagsmorgon.

För jag hatar att vakna upp ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0