Cuz now im that bitch.

Wow. Det är nog den enda ordet som ens kan komma i närheten och nosa på hur helgen har varit. Allt och ingenting har hänt och dessutom kan jag utan tvekan, stoltsera med att jag är lycklig igen. Det känns som det kapitel, som vägt tyngst i min bok äntligen fått sitt avslut - samtidigt som ett nytt har påbörjats.





Igår var det fede fest hos Sofia. Hade så himla trevligt med alla, fram tills det spårade ut för vissa. Hur gamla sa vi att vi är nu igen? Det är synd när det blir sådär... när Sofia var snäll nog att öppna upp huset till 20års partaj. Och som vanligt blev det lite väl mycket vin (så det ska vara) och en alldeles för tidig morgon. Sommartid må vara underbart, men det betyder också en timme mindre sömn. Tur det bara är en lektion imorgon.

Idag var jag hos tösen (ja, hon kallas faktiskt det), träffade hennes kompisar (som inte inkluderar Dan), kollade film, körde runt i danmark och hyggede oss! GAAAHD vad jag har saknat det där. Men nu har jag fått min dos av danmark för denna månaden. Nästa löning kan vi diskutera det igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0