Resultat beröms med film

Melodifestivalen är slut och det är filmdags. Valet var svårt, Notting Hill, Edtv eller Seven. Jag fastnade för Edtv. Filmen jag aldrig sett slutet på och då är det värt att nämna att jag har sett filmen 4 gånger. Kanske är ikväll den kvällen, då jag faktiskt får se hur den slutar?

Tveksamt.

Jag är helt slut efter storstädning och matlagning. Det tog mig totalt fyra timmar att städa hela 22 kvadratmeter. Men då städade jag verkligen ordentligt, in i minsta hörn. Min pappa är perfektionist och han ska inte få kritisera mitt boende imorgon. Glöm det. Men jag vetifan om det var värt att trampa hål i foten för att få fönsterna putsade... Det gör ont som satan och jag rekomenderar det inte! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0