Vardagslycka. Vad är det?

Så var det en dag igen. Tycker tiden den bara flyger förbi? Och det är ju bra... för det betyder att jag snart åker till USA! Jag längtar, varje sekund.
Idag har jag ett rätt fullspäckat schema faktiskt. Men sen är frågan om man orkar med att göra allt det där som borde göras? Jag ska in mot stan så fort jag får tummen ur röven och ta körkortsbild (min andra blev nekad pga hår i ögat... Wtf). Direkt efter bilden är tagen ska jag till biblioteket och studa satan. Det handlar om att översättning, grammatik och annat roligt - vilket betyder att jag verkligen måste koncentrera mig.

Hoppas ni har en roligare dag framför er än vad jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0