12 days in hell

Är det överhuvudtaget lagligt att begära att en människa ska jobba över dess förmågor? Jag vet inte hur jag ska klara av att skriva alla dessa uppsatser och dessutom hinna förbereda allt inför resan med endast 12 dagar att blir klar på. Dock kan jag glatt meddela att mitt utkast till min uppsats fick ett gott betyg, vilket innebär att jag är på rätt spår. Nu ska jag bara få ihop det sista, sen är den finito!

För övrigt, blir det tvättning och städning idag. Woho! Livet som vuxen är alltid lika kul. Lite plugg, lite tv och kanske till och med en kvällspromenad? Med hopp om att motivationen kommer med posten lite senare, hoppar jag in i duschen och påbörjar ytterliggare en nyttig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0