All you need is love

På vägen hem gick jag runt och funderade på alla underbara saker som inkluderas i ett kärlekspaket. Helt ärligt. Här har jag försökt tappa alla kilon som jag gått upp sedan hösten -09, sen kommer Mr T in i bilden och på mindre än en vecka har redan två kilo försvunnit. Poff! Inte nog med det, min koncentrationsförmåga verkar ha gått upp en aning under lektionstid och jag sover bättre. Sötsugen är så gott som bortblåst och jag känner mig allmänt nöjd med livet. När jag tittar i spegeln ser jag en väldigt vacker människa stirra tillbaka - som jag inte tycks sett på ett antal år. Jag skulle kunna go on forever men jag tror ni fattar poängen? Its not possible for a human being to survive without love. För sakta men säkert, förintar kroppen sig själv. But with love, your body seem to be able to handle any kind of crisis and survive on pure air.

Vackert. Så himla, underbart vackert.

 

Nu är det dags för mig att än en gång inta postion, plugga satan. Jag måste få klart min uppsats typ NU och jag har endast gjort en outline och en inledning. Im fucked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0