Fredagen är äntligen här

Har knappast fått speciellt mycket sömn inatt och mycket pga nerver. Jag är jätte nervös. Dels för resan, dels för tentan som jag ska ha om... en timme. Men jag vet att jag fixar den. Klart jag fixar den. Jaaaarå.

Lägenheten är JÄTTE städad just nu, tror aldrig den varit såhär städad och fin sen jag flyttade in. Lite synd att man inte ska få lov att njuta av det mer än såhär. Väldigt synd.

Dagens schema,
Tenta
Träffa Johanna
Dejt på Subway
Dumpa bok hos Anna
Sista, och absolut sista packning
Mot Malmö
Umgås med familjen
Ev. träffa Lucero
Dejt med Sofie
Sooooova.

Sen är det lördag och då ska jag till köpenhamn och shoppa presenter!
Sen är det söndag...
SEN ÄR DET MÅNDAG!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0