Sjuklingen slår till igen

Redan igårkväll kunde jag märka hur min hals inte var sig själv. Men inte trodde jag att jag skulle vakna upp med såhär ont och såhär hög feber? Jag vet faktiskt inte alls vad det kan vara... förutom något influensa aktigt. Min kropp värker och jag har knarkat tabletter för att göra livet bättre.

Och det är så jävla typiskt! Jag har faktiskt GJORT LÄXAN tills idag. Satt med den i en timme igår och kämpade, och nu får jag inte visa det. Unless... ett mirakel sker och jag blir frisk på tre timmar. Dessutom har vi rätt viktiga lektioner imorgon också. Och def en viktig på fredag. Och UTAN TVEKAN veckans viktigaste to do grej händer på lördag.

Treo? Ipren? Alvedon? God?
Somebody help me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0