Welcome to the land of faaame

Nu tänker jag ta mig tid till att skriva i bloggen trots att jag definitivt inte har det egentligen. Klockan är snart tio på morgonen och livet i usa leker. Resan hit var förjävlig pga ask moln. Fick köa i olika köer i fyra timmar, från klockan 6 på morgonen för att bokas om på ett annat flyg som INTE skulle mellanlanda i europa. Finally, fick jag en sittplats på flyget till atlanta (10 timmars resa utan egen tv, brevid en biatch). Dock var detta flyget också försenat och jag tackade gudarna när jag väl var uppe i luften. I atlanta fick jag vänta i ytterliggare fyra timmar för att flyga tillbaka norrut, mot chicago i två timmar. Väl framme hade jag rest i totalt 24 timmar, helt slut, var spyfärdig så sliten jag var. Men fuck det, vi stack och åt på resturang, hälsade på några folk på en fest och sen fick jag åka hem till sängen. Eftersom fenomenet jet lag alltid drabbar mig sådär underbart mycket, vaknade jag klockan fem morgonen efter och var hur pigg som helst. Detta fick sina konsekvenser senare på dagen kan jag ju lugnt meddela. Efter lite ärenden hit och dit stack vi till NICKELBACK konserten i chicago. Vi hittade inte dit, så bilresan tog tre timmar (den som tar 1 timme normalt sätt). Efter konserten ville jag bara döööö. Klockan var tolv på natten och min kropp kunde inte och ville inte röra sig längre. Thaaaank god for the back seat! En humburgare senare var vi hemma och inatt fick jag iaf sovit drygt 7 timmar. Im catching up!
Idag blir det soooooool, så jag tänker ligga vid poolen och dega hela dagen lång. Sen ska vi även rita upp våra tatueringar idag. SHIT vad jag är nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0