I väntans tid


Det har börjat kurra i magen... Kanske skulle man ta sig en tur till willys ändå?

Tvätten är nästa klar och jag väntar otåligt på att jag ska få springa iväg till bibblan och se hur den ser ut. Jag är faktiskt jätte nyfiken! För om det är så, att jag trivs där inne, om det är en härlig studiemiljö med sköna människor så har jag hittat min räddning tills nästa vecka. Då ska det nämligen skrivas en allt för lång uppsats om allt för tråkiga saker. Och för att klara av det, måste man ha en plats där man kan koncentrera sig i lugn och ro. Även om hemmet kanske är det idealet för detta, så har jag tyvärr TV... Den sätts alltid på (av någon märklig anledning) när jag ska försöka att plugga. Hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0