So far, so good.

Och tio minuter senare (det var så lång tid det tog att ladda sidan) kan jag få lov att skriva av mig lite. Jag kan nu glatt meddela att jag har varit rökfri i 14 timmar! Wow. Det går framåt. Men helt painfree har det inte varit. Jag ska vara helt ärlig. Det känns skönt att inte behöva smaka vigg, lukta cigg, se cigg osv osv. Jag kännare mig allmänt piggare, gladare och bättre utan pinnarna. Men sen är inte allt en dans på rosor (och om det nu är det, så har mina rosor äckligt många taggar). Jag känner mig rastlös och har någon märklig slags hungerkänsla, av att något saknas. Känns inte helt okej faktiskt. Men jag löser detta problemet med choklad och cheesecake, tuggumi och te.

Fortsättning följer imorgon...

P.S Glee är en väldigt speciell serie som är värd att titta på, endast i brist på annat att göra D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0