Because now im that bitch.

Jag vet inte om det är solen, eller om det är chokladen. Men något har gjort så att mitt humör har tagit en u-sväng. Vart fasen kom all denna energi och livsglädje från?! Hm, i do not know. Men jag klagar inte. Jag njuter, varenda sekund.

Idag är det helt otroligt underbart väder ute. Har legat och stekt ett tag i solens strålar för att få sån där röd-brun färg till kvällens utgång. Jajjamen. Jag ska ut ikväll och bli fattig. Det ska drickas, dansas, minglas och.... gud vet inte vad. Ser faktiskt otroligt mycket framemot en natt i köpenhamn tillsammans med mitt långa hår, perfect outfit och bästisen.

Ni vet den där känslan i magen, som säger att något bra snart kommer inträffa? Ungefär som när man är kär, fast man vet inte vad man är kär i? Precis så känner jag. That tonights gonna be a good night. Och jag hoppas ni får en precis lika underbar lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0