Farligt farligt. Men härligt härligt.

Det var en riktigt härlig kväll igår. Det blev långt från planerat och Mr A dissade igen. Jag kännar mig förolämpad, dumpad och frustrerad. But Ill get over it, its nothing that havent been done before. Liksom. Istället chillade jag med mina gangstas från Vide.

Systrar i jeans.

Om det var okej att skriva öppet om saker, om det här hade varit en riktig dagbok, hade jag delat med mig på ett annat vänster än vad jag gör nu. Men jag kan säga så mycket som att jag har överbeträffat mig själv. Livet lekte. En simpel kommentar, miljontals skratt. Lycka. Ja, det är precis vad det hela handlar om. Lycka. I found it. And i found it in Lindängen. AWESOME.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0