History is repeating itself

Det finns inga ord för att beskriva gårdagen. Den var perfekt på alla sätt och vis och av någon anledning, lyckas jag alltid vakna i en säng som inte är min på söndagar. Nej, det är inte så illa som det låter, jag är ingen slampa - jag bara tycker om slumber parties med Ida helt enkelt.

I Köpenhamns finaste lägenhet, med Köpenhamns underbaraste killar spenderades morgonen och jag är så lycklig man kan bli. Än en gång undrar jag vad i helvete jag gör i Kristianstad när det är Köpenhamn som är mitt hem.



Det känns som att klockan snurrat några varv bakåt, till våren 2008. För då var det precis som igår. Alla mina älskade IN-trampare på plats <3 Thompa också. Minns ni honom? För han glömmer jag aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0