It must be something in the air.

Den gråa dagen visade sig bli otroligt effektiv! Jag har pluggat, städat och motionerat. Dessutom kan jag stolt meddela att jag inte ätit någon onyttighet alls på hela dagen! Detta har inte hänt sedan... låt se... i somras? Typ. Galet, men sant. Jag har också pratat med Sofia som verkar ha det helt underbart i Cypern. Är så glad för hennes skull!

Klockan börjar däremot, tyvärr, bli lite väl mycket och det är snart dags för tv-mys och kanske lite te? Livet är bra gott folk, sjukt bra. Mr T är fortfarande lika söt, trevlig och underbar som i lördags och jag hoppas verkligen jag får träffa honom igen. Jag vill lära känna honom, på gott och på ont.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0