Och så sätter vi igång igen

Så har ännu en helg passerat. Det är dags för allvaret att börja igen. Denna veckan är det praktik som gäller och jag ska hålla min första lektion på onsdag. Det känns jätte pirrigt! Men jag vet å andra sidan också att det kommer gå bra, för jag ska ju faktiskt bli världens bästa engelsklärare! Eller hur?! Ja! (Man måste peppa sig själv ibland. Hjälper både självkänsla och självförtroende).

Igår fixade jag och mamma till lägenheten lite smått och nu ser den så ljuvlig ut! Underbara lägenhet! Min inspirationskälla var fashion, blondell och tropikerna. Tänkte lägga upp en bild på det också... men sitter på jobbet nu - och här finns fan inga bilder. Det enda man hittar på denna datorn är fakturor och tråkiga mejl. Nåja. Nu får jag väl fortsätta med jobbet. Jag får trots allt inte betalt för att blogga (tjaaa, inte av lantmännen iaf)

Ha en RIKTIGT fin start på veckan allihopa! Och njut av vädret, om du inte är inlåst på ett kontor som vissa andra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0