Sista jobbedagen. Tror jag överlevt

Idag är det en bra dag på kontoret. Solen skiner inte och det är rätt skönt att sitta inne i värmen bland alla lyxiga ekonomer. Utsikten är gudomlig och jag har fått en dator (vilket är anledningen till att jag bloggar). Chefen, if you read this, dont worry - jag har fika paus. På min "att göra-lista" idag finns det inga arkiveringsuppgifter, utan bara massa, söka banknummer i datorbasen. As nice, chill och perfekt avslut på en alldeles för lång vecka.

Jag längtar tillbaka till K-town. Tro det eller ej, men jag vill hem. En veckas vistelse hemma, and im done. På söndag lämnar jag the hood för att besöka the hillbillies istället. Eller rednecks, whatever word you prefer. Nåja. På tal på the hood, sköt en pappa hans familj igår - inklusive han själv. Detta hände ett par gator från fias hus. Vad händer med världen?!


Kommentarer
Postat av: L I N N

Hej vilken snygg blogg du har :)

Besök min & kommentera också gärna. Svara också på frågan i det nya inlägget, kram hoppas du får en bra fredag ! :)

2010-04-09 @ 10:56:37
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0