Ung, förvirrad och galen

Godmorgon alla nära och kära! Det är en grå dag idag. Inombords och utanpå. No sunshine on my window. Kan inte riktigt förklara varför. Kanske är nervositeten inför mitt tal idag som jag inte förberett korrekt? Kanske är det köpenhamnsångesten som är tillbaka? Kanske är det rädslan för att falla hårt mot marken utan att någon fångar en? Eller att förlora det vackraste i mitt liv? Jag vet inte.

Med 19 lååååånga dagar kvar till avgång är det mycket som snurrar i min skalle. Väldigt mycket. Hade behövt en paus knapp för att hinna sortera mina känslor, komma på vad jag verkligen vill och hur jag ska gå till väga för att lösa alla problem. Tyvärr är livet lite för kort för det. Så för alla oss som inte är så jävla snabbtänkta är det inte alltid så lätt.

Jag är livrädd.



"When you're 15 and somebody tells you he loves you, you're gonna believe it"
- Taylor Swift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0