Världen är allt bra härlig ibland.

Det är en bra dag idag. Jag känner mig inspirerad av världen och efter en givande lektion i skolan känner jag mig dubbelt så smart som imorse. Oslagbart.

Efter mycket resande fram och tillbaka genom skåne (vilket också är orsaken till väldigt få inlägg denna veckan) är min kropp helt slut. Jag gillar att pendla, men att ha två hem på två olika platser med alla personliga ägodelar utspridda tär på lilla Kristin. Men det är lugnt, jag har läget under kontroll. För att uppdatera er lite snabbt, har jag har fortfarande saker over my head som måste göras i skolan - dock känns det hela rätt okej. Min psoriasis är envis detta året och vill inte bli bättre trots mina överdoser av både solning och kortison. Inte alls speciellt kul... Jag är festsugen, riktigt jävla festsugen och abstinensen förvärras för varje dag som passerar. Som tur är har jag en styck räddare i nöden, aka IDA som jag tvingar med till Danmark på lördag. Fy satan vad det ska bli kul!!! Vad som inte ska bli lika kul är det faktum att Sofia åker till cypern och jag inte kommer få träffa henne förrän i november. Jag har tagit upp kontakten med en gammal goding också, aka Malin som bjöd mig på Sushi igår. Det var ju faktiskt gott? Jag som varit så skeptisk sedan den där festen på Bellevue när jag var 13 och tvingade mig själv att äta rå fisk.

Nu ska jag bege mig vidare i livet,
det är städning, plugg och mys hos Minela och Marika på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0