Vulkanen kunde fan chillat ett tag till.

Det märks att man varit on the road. Bloggen har inte blivit uppdaterad på ett tag... Wooops. Igår var det sista dagen i Åhus på praktiken och det avslutades med en englesk-lektion held by me and anna. Awesomeness. På köpet fick vi ett jätte fint omdöme - superb. Direkt efter begav jag mig till malmö för att gå på avskedsmiddag hos sofia som inte blev en riktig avskedsmiddag, eftersom att askmolnet från vulkanen på Island ställt in alla plan in och ut från Norden. Inte lika awesome för sofia... men det ger mig en till vecka med henne på hemmaplan. Underbart <3

Dock har jag själv nojjat en hel del över flygproblemen. Jag ska till USA om 30 dagar... och jag tänker inte acceptera om mitt flyg får för sig att inte flyga. Thats that. Sorry Moder Jord, men det går bara inte att jag stannar i Sverige. Jag ska ju på konsert dagen efter jag landat.
Förutom nojja över flygsituationen, nojjar jag över alla mina böcker som ska läsas innan jag åker. Enligt min matematik, måste jag läsa ut en bok per dag för att hinna. Vad tror dom att jag är?! Some kind of superhuman?!

Problemen och nojjan får dock läggas åt sidan för ikväll. Då blir det nämligen film-mys med Johanna inlkusive riktigt god middag. Men först, ska det solas, packas upp och dushas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0