10 poäng till mig. Tack.

Vid lunchtid idag, bestämde jag mig för att det får vara slut tramsat nu. Jag ringde upp vaktmästaren som blev otroligt tacksam för att han fick ta ner istapparna från taket genom mitt fönster. Dom kunde faktiskt landat på någons huvud. Och med min karma, hade det säkert varit mitt. När han väl hade varit på besök, satte jag igång med att få ut mitt cv. Jag har nu 6 brev liggandes, som väntar på att skickas iväg och öppnas av rätt person. Jag har dessutom packat en del, eftersom det bär av till Malmö imorgon. Duktig flicka! Men det jag är allra mest stolt över är att jag nu, efter bråk, heartaches, blod, svett och tårar - blockerat och deletat både anja och dan från facebook. Detta innebär, att de inte kan ta kontakt med mig men också, viktigast av allt, så kan inte jag kontakta dem utan att upphäva blockeringen först. Det innebär i sin tur, att jag inte blir uppdaterad på allt romantiskt dom gör tillsammans, jag kan inte titta på deras bilder och känna avund och förhoppningsvis, kan jag få en chans att glömma bort hans existens.



Jag tror jag har hittat min outfit till lördagkvällen. Men jag måste erkänna att det var inget lätt beslut. Att hitta något som passar till en familjemiddag + melodifestival + IN, var def en utmaning jag helst undviker att anta igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0