Imorse ville jag bara fortsätta drömma.

Jag vaknar upp vid halv åtta, med ett leende på mina läppar (och detta är trots två fyllesamtal vid halv två och en IDIOTISK brevbärare som slängde in tidningen i min lägenhet vid fyra). Jag drömde att det var vår. Jag drömde till och med att jag hade balkong, så man kunde gå ut och sätta sig, tända ljus och njuta av solnedgången en varm vår-kväll. Jag var övertygad om att det inte bara var en dröm, utan att det faktiskt var varmt utanför fönstret trots allt. Med förhoppningar inombords, rullade jag upp och till min förväntan såg jag SNÖ mer SNÖ och lite till SNÖ. Dessutom, så SNÖAR det till och med här.
Jag är inte lika glad som jag var när jag vaknade.

Men det är okej.

För det är det man har god frukost och bra musik till. Att förändra morgonhumöret och få det på topp. Jag har också en sån där härlig känsla i magen "that tonights gonna be a good night"... Hm. Och jag som inte ens vet vad som händer ikväll?!

OOOOOh well.

Nu är jag off to breakfast för att sedan vandra ner till stan och kolla gardiner etc med J. YES.

Första vårdagen 2006
När kommer den 2010? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0