Spontanitet är min specialitet

Aldrig blir det som man tänkt sig. Trots dess negativa klang, menar jag inget annat än positivt med det. Imorse mådde jag skit, verkligen. Efter ett par timmars sömn och några Ipren blev livet lite lättare dock (tack Gud för att du skapat medicinen, eller vem det nu var som uppfann den). För utan den, hade jag aldrig kunnat följa med ut på stan, aldrig fått hyrt film och aldrig fått den här sjukt mysiga fredagen som jag nu haft.

Jag måste erkänna att med åren, uppskattar man de där helgerna mer och mer, där man inte bara festar och super bort hjärnceller, utan där man faktiskt myser, snackar skit och skämmer bort sig med godis istället för sex on the beach drinkar.

En bra start på en skön helg.

Imorgon är det lördag och på schemat står det chillkväll med grabbarna och Johanna på campus. Tanken är att vi ska spela bordshockey... HAH! Det vill jag se mig själv lyckas med... Men för att överhuvudtaget orka med morgondagen är det dags för mig att säga godnatt.

To be continued.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0