Tillsammans med Dr Feelgood kan inget gå fel

Vilken härlig lördag kväll det bev tillslut. Tanken var att jag bara skulle sitta hemma (yea right liksom) men så blev det inte. EFter ett samtal från Carro tog det tio minuter så var jag ute ur huset. Hemma hos carro snackades det mest skit om somliga (!) medan vi samtidigt fixade oss inför kvällen. C skulle ut och bowla tillsammans med the girls och jag skulle hem till Mr B.

Vid halv tio stod bilen parkerad utanför det stora huset i vellinge, där jag och Mr B tittade på Hipp Hipp. Och fy fan vad vi skrattade! Några timmar senare blinkade en jävla massa blåljus utanför så vi drog ut grannarna och lekte dektektiver. Efter en alldeles för lång och för kall promenad (för oss alla förutom Mr B som drack grogg! Gah) hittade vi anledningen till de fem polisbilarna och spårhunden. En affär på torget hade blivit rånade. Ooo, exciting! Äntligen kunde vi bege oss tillbaka till ett varmt hus, mysig musik och ännu  en bra film.

Kristin is back in the game


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0