Kristin is back on track med bloggen

Nu när två veckor och lite till har passerat här i staterna känns det som att jag faktiskt kan ta mig lite tid att skriva i bloggen. Kan knappast skada att prata svenska en sekund heller.
Ikväll är det mega fest hos Woodrick. Det blir beer-keg (vilket är stora tunnor med öl i) och massa heta killar inklusiver härliga brudar. Det enda som känns en smula tragiskt är att det just nu både regnar och åskar här vilket suger as. Jag ville ha på mig min fiiiiina klänning ikväll goddamnit. Nåja. Kanske fungerar ändå.
För övrigt har jag varit med om alldeles för mycket för att det ska platsa i ett blogginlägg men eftersom jag vet att ni alla är superduper nyfikna på vad jag gjort med mitt liv här i staterna tänker jag sammanfatta några små saker lite snabbt.
För det första har char flashat brösten för en polis som senare dök upp i hennes driveway. Jag har suttit i en riktig hummer, åkt motorcykel och haft re-union med Kent (som jag var headover heals förälskad i för tre år sedan). Vi har festat, ätit gott och tatuerat oss. Solat, badat, shoppat och färgat hår. Vi har tagit i sönder en mazda -10 som vi fick rulla längs en motorväg till närmsta bensinstation. Jag älskar livet här och just nu vill jag hemskt gärna inte tillbaka till kalla, tråkiga och dramatiserade sverige. Thank you and good bye. Im out.

Kommentarer
Postat av: char

ilove it :) i want one!!!! lol

2010-06-16 @ 01:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0