Beklagar mig.

Mitt huvud pulserar, dunkar och gör så ont så jag har stor lust till att hugga av det. Nacken, ja den gör CP ont den också. Jag vet inte vad jag ska ta mig till? Kommer jag någonsin bli frisk?`Detta är tredje dagen jag ligger död i sängen och den enda förbättringen som har skett är att febern gått ner. Resten har gått åt andra hållet. Och det faktum att läkaren inte kunde hjälpa mig gör mig frustrerad. Dom sitter inne på alla möjliga preperat och jag får... INGENTING!

Slå en signal om ni har tråkigt. Hade behövt lite kärlek.


Kommentarer
Postat av: tt.

aw kusin!

hoppas verkligen du blir bättre krya.

2010-03-03 @ 18:29:46
Postat av: Amomyn

Hejsan vad pluggar du nu? krya på dig och med vanliga hälsningar.

2010-03-03 @ 18:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0