Drömmen om Danniboy

För att skaka bort honom ur skallen, bestämde jag mig för att även idag ta en promenad efter att klockan hade ringt. Som ett envist spöke förföljer Dans skepnad mig och jag vet inte vad jag ska göra för att bli av med den. Och gudarna verkar inte vilja hjälpa mig heller. När jag kommit halvvägs runt staden, kommit på andra tankar börjar min älskade Ipod spela "I'm still in love" med Kingston och längs vägen kommer det en bil som saktar in för ljussignalen jag väntar på ska bli röd så jag kan passera. Registreringsskylten på denna bil är, "DAN 225". Det är nästa lite freaky. För er som inte kan bakgrunden till det hela... I'm still in love -låten spelades under sista delen av vårt förhållande om och om igen, Dan är hans namn och 22/5 var dagen vi gjorde slut. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0