Veckans tabbe

Söndagen börjar närma sitt slut, precis som veckan och det är väl skönt det! Phonetics avsnittet är avslutat i skolan, jag är frisk och kry igen och våren är på ingång. Imorse överraskades jag av Johanna som kom förbi med JÄTTE goda kanelbullar, mums! Det blev lite skitsnack och mys med musik. Familjen dök sedan uppvid halv tre och vi fikade en gång till, för att sedan bege oss till mormor och träffa släkten och äta god middag + fika IGEN. Tre fikor, på en och samma dag, tänk om livet kunde vara så underbart hela tiden - vilket det inte är, tyvärr.
I fredags gjorde jag det som jag idag kan sammanfatta som veckans tabbe, utav alla tabbar som gjorts under veckan... Det har blivit en hel del, men fredagens klår alla.
På morgonen, innan tentan, samlades vi lite tidigare för att prega in den sista kunskapen. På plats fanns varken stolar eller bord så golvet fick bli vår bästa vän. Jag satte mig i skräddarposition, som alltid, eftersom den är lätt skönast! Strax innan dörrarna öppnades gick jag på toa och upptäckte ett gigantiskt hål precis där det inte borde vara hål... Undertill hade jag genomskinliga, gamla och fula trosor som nu hela klassen sett pga mitt val av position på golvet. Snacka om att jag skämdes!

Nu blir det tv mys och avkoppling inför morgondagen. Det står grammatik på schemat och jag håller tummarna för att jag ska överleva ytterliggare ett piss moment denna vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0