Det är okej, bara för att jag är sjuk.

Slappdag med godis och ballerina sitter aldrig fel. Min hals gör fortfarande svin ont och min hosta vill inte ge sig. Men jag ska verkligen försöka dra mig upp till skolan imorgon. Det är en lång och väldigt viktig lektion jag har framför mig, som inte är så smart att missa med tanke på tidigare missade lektioner i just detta ämnet.



Ligger även lite smått behind när det gäller mina uppsatser. Jag hittar inte motivation? Dock, måste jag erkänna att jag blev lite piggare efter att ha pratat med Mr T. Och visst är det så det ska vara? Man ska prata med människor som lyfter och inte tvärtom.

Will you be mine?


Kommentarer
Postat av: Din bästa kusin!

Hoppas du mår bättre snart !

Saknar dig super mycket.

Och btw, berättade för farmor om det där du vet..

så söt när hon lekte förvånad , bara ojj jasså har du haft en **** ? De var ju inte bra !

Det var så kul när jag viste att hon viste !

Väldigt kul =)

Kram på dig. <3

2010-05-05 @ 22:55:26
URL: http://assarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0