Nothing is stopping me now

Det är defenitivt FREDAG! Det betyder sista dagen på veckan, innan helg. Och denna helgen ser så himla lovande ut. Ikväll sticker jag till Malmöstaden med Johanna och tar över da place. Imorgon blir det shopping, fika och... KÖPENHAMN. Mark fyller 21 så det blir middag i Hvidovre och sen utgång till Kras, nej inte IN, Kras.

Sen är det en annan femma att jag borde sitta hemma och plugga.
Men vafasen. Jag har ju en hel vecka på mig! Shiet, det löser sig.

Nu ska jag och min förkylda kropp bege oss mot skolan för att skriva grupparbete och sitta på föreläsning om grammatik. Fantastico.


Ha en underbart skön helg gott folk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0