Pressa, pressa, pressa!

Är det någon här i världen som har viljestyrka, så är nog jag. För är det något jag inte gör, så är det att ge upp, om det är något jag vill ha. På både gott och ont, så är det en kvalite jag uppskattar hos mig själv. Men helt ärligt, kan den också förstöra så himla mycket - eftersom att jag bara inte kan kontrollera min vilja. Och fy fan, vad det kan ha konsevenser.

För det första, så har jag nu skickat iväg två email till Malmö Högskola, som handlar om hur mycket jag vill att de släpper in mig på deras utbildning. Lät kanske inte riktigt lika desperat i mejlet, som jag gör nu, men dock. Jag skrev att jag i allafall var väldigt intresserad av att gå på deras skola. Så nu hoppas jag bara på att jag får ett svar snarast möjligt.





Sen, har vi vilja nr 2. Den viljan, som jag bara måste ta dö på. Hur, vet jag inte, varför, är jag alldeles för medveten om. För om jag låter, den viljan, få sin vilja, så kan jag lika bra beställa min gravsten redan idag. Tyvärr, kan jag inte förneka, att det kommer att bli svårt att inte dras till motpolen, när man själv är medpolen. DDD, försvinn ur mina tankar för guds skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0