De lite jobbigare dagarna, i studentens lyckliga liv.

Jag är så himla bra! Äntligen är uppsatsen klar och genast känns mina axlar lite lättare. Den har kostat mig en värdefull Lucia helg och en hel måndag, men nu är kämpandet äntligen över. Dessutom, har jag endast en examination som återstår - ännu en uppsats som ska vara inlämnad i Januari. Så det är chill. Det fixar jag utan problemas, right?
Dagen har förövrigt varit riktigt kämpig. Jag har sedan klockan nio imorse pluggat, jag har varit i skolan, fått handledning, varit på seminarium och sökt artiklar till nästa uppgift i detta moment. Jag har sedan suttit fast klistrad vid datorn, skrivit och raderat text fram tills nu. Den enda pausen jag haft, har varit lunch raste och middagen - totalt sätt 45 minuter. Det innebär en arbetsdag på dryga 12 timmar. Imponerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0