Det där vanliga svamlet

Nu när det äntligen är över, allt detta plugg, är det dags att ta tag i allt annat som ska fixas. Jag ska packa för två långa, underbara veckor i södra Skåne (MALMÖ!), det ska tvättas (så att jag inte behöver gå runt i trasor när jag besöker alla de underbara) och så ska det städas (så jag kan komma hem till en ren lägenhet nästa år).
Kan ni fatta att det är nyår om dryga två veckor? Jag tycker det är en aning svårsmält. Jag ser dock framemot nästa år. För jag har en känsla av, att nästa år kommer bli ett så jävla bra år. Jag fyller 20, jag ska återigen besöka USA, det är en resa till Rhodos inplanerad... osv. Kommer garanterat bli ett väldigt intressant och givande år. Det har jag bestämt.
Nu tänker jag dock sätta mig och slappa framför tvn, njuta av livet för att ladda inför en dag med artikelsök, tvätt, packning och städning.

För att ibland, är livet så jävla underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0