En söndag som denna, har jag väntat länge på.

Det är helt otroligt att det redan är tredje advent! Och idag mår jag faktiskt rätt bra trots allt. Speciellt, med tanke på alla omständigheter... Jag har varit väldigt förvirrad den senaste veckan, haft dom sjukaste humörsvägningar och trott att jag höll på att bli galen där ett tag. Men det känns som att jag tagit kontroll över mitt liv igen och just nu, trivs jag väldigt bra här i lägenheten, helt själv.
Jag har kommit en bra bit på vägen med den där uppsatsen förresten och det om nåt känns otroligt skönt. Jag har städat och diskat, bokat tvätt-tid och tagit långa promenader genom stan. Och som avslut på en dag som denna ser jag just nu the holiday på trean, vilket är den härligaste singel filmen någonsin! Det faktum att jag ska upp klockan sju imorgon, stör mig inte det minsta lilla. Sju timmars sömn räcker långt och väl. Speciellt när det är en sån härlig vecka som väntar!

För jag ska till Köpenhamn på fredag och jag är så exalterad! Dessutom, fredagkväll är det julmys med brudarna hemma hos Hesh, helt fab! Sen, väntar julafton. Och den 23 ska jag köpa julklappar till mig själv, eftersom jag inte kommer få en enda detta året (istället får jag en resa till chicago, helt fair deal enligt mig...).

MYS

Och ja just det, första snön föll över K-town idag, och det var helt underbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0