Happy new fucking year

Ett nytt år med nya tag. Idag är det dags att lämna skiten bakom sig och börja på se framåt igen. Är ni redo? För det är inte jag. Inga fler pinnar och massor av träning står på mina nyårslöften. Ja, vi får väl se hur länge det håller i sig.


Jag har egentligen inte tid att sitta här just nu, men ville bara berätta för folket att jag överlevde tisdag kvällen. Sen ville jag också önska alla ett gott nytt år!
Så ja, jag får springa vidare nu. Dags att fixa och dona inför kvällen.

Min nyårsafton:

16.00
- hämta upp ida
17.51 - ta tåget till DK
18.30 - äta middag på Jenses
20.30 - Pubrunda på ströget
22.00 - IN öppnar sina dörrar
00.00 - Nyårskyss + ringa char + fimpa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0