I fucked up

Det var inte igår jag satt här! Det var snarare... längesen. Och nu sitter jag här, en lördag kväll (inte vilken lördag kväll som helst, det är luseevaka!). Jag vet inte vad som händer med mig. Men något stämmer inte. Det är något som är fel!
Svammel, svammel.
Ni vet han, den underbara Mr som var för bra för att vara sann? Ja, jag pallade inte trycket längre och nu är han ute ur bilden. Varför får jag alltid kalla fötter vid sånna här tillfällen? Ingen aning. Varför kan jag inte binda mig? Ingen aning. Nej, jag vet faktiskt inte. Och just nu snurrar allt i min skalle och jag har inte ens druckit. WTF?! Nej, jag håller på att bli galen. Helt jävla insane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0