I smell DRAMA

Nu jävlar sattes det eld i svansen. Lördag kvällen var helt sinnes och jag kan knappt fatta vad som har hänt. Det började med en helt vanlig förfest och en helt vanlig resa till helt vanliga Köpenhamn. Väl inne på IN skulle det drickas lite mer och festas lite till. Men inte hade jag räknat med att stöta på rövhålets kompis i baren? Och def inte hans älskarinna! (Ja, han har flickvän och ja, han är regelbundet otrogen även i detta förhållandet). Ännu mer oväntat var att jag föll pladask för kompisen och vise versa. Men det allra sjukaste är ändå att jag ska tillbaka till ghettot imorgon (där rövhålet, kompisen och typ alla andra danska kändisar bor). Bara det att jag ska inte besöka rövhålet, nej, jag ska träffa kompisen! Wow! Vad hände där liksom?!
Och detta är inte nog med problem. Ack nej! Tisdag blir det IN (Showtek, världens bästa dj spelar) och då ska vi alla samlas, under ett och samma tak. Dan (rövhålet), anja (den nya flickvännen), älskarinnan och kompisen. Vilken jävla kväll det kommer bli! Jag är nästan lite nervös... Eller snarare livrädd!

Too be continued


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0