Ja, vad är en bal på slottet...

För igår blev det lite för mycket...
Det snurrade i skallen när jag kom in genom dörren igår. Trodde inte jag drack så (!) mycket. Men det gjorde jag tydligen och det får jag sota för idag. Klockan halv elva masade jag mig äntligen upp ur sängen. Åt lite pepparkakor och några bananer till frukost, tittade på tv och satte på datorn.
HELVETE!
Ja, precis så tänkte jag när jag gladeligen upptäckte att min hårddisk krashat. MÖG MÖG MÖG. Tur att jag fortfarande har min älskade Mac så jag inte behöver gå helt computer lös.
Imorgon är det tenta och jag har pluggat ungefär.... ingenting. Hur tror ni det kommer att gå? Jag tror det kommer gå fantastiskt bra!
Ironi mina vänner... ironi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0